Regulamin sklepu
- Użyte w niniejszym regulaminie definicje oznaczają:
- Sklep: sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym pandateam.pl/sklep,
- Regulamin: oznacza niniejszy regulamin,
- Sprzedawca: oznacza Fundację Panda Team im. Michałka Tarachowicza, prowadzącą działalność gospodarczą, adres: os. Bolesława Śmiałego nr 38, lok. 26, 60-682 Poznań, NIP: 9721322626, REGON: 520602660, KRS: 0000936220
- Klient: oznacza osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, a także osobę prawną, korzystającą z usług Sklepu,
- Konsument: oznacza Klienta Sklepu, będącego osobą fizyczną i dokonującego ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową,
- Materiały cyfrowe: oznaczają dostępne za pośrednictwem Sklepu produkty elektroniczne takie jak m.in. e‑booki, audiobooki oraz szkolenia on-line, a także Indywidualne konsultacje,
- Indywidualne konsultacje: oznaczają indywidualną rozmowę pomiędzy wykwalifikowanym przedstawicielem Sprzedawcy, a Klientem. Konsultacje odbywają się w formie on-line, za pośrednictwem uzgodnionego z Klientem programu komputerowego. Temat konsultacji dotyczy wszystkiego, co może być związane ze wspieraniem dziecka w poznawaniu języka angielskiego,
- Materiały fizyczne: oznaczają fizyczne produkty dostępne za pośrednictwem Sklepu takie jak m.in. książki,
- Produkt: oznacza łącznie Materiały cyfrowe oraz Materiały fizyczne,
- Zamówienie: oświadczenie woli Klienta składane za pomocą formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą,
- Przedsprzedaż: realizowany przez Sprzedawcę model sprzedaży, który polega na gromadzeniu środków pieniężnych na dany Produkt przed jego realizacją. Klient dostarcza środki na realizację konkretnego Produktu. Dostarczenie Produktu nastąpi po jego wykonaniu – co stanowi świadczenie wzajemne ze strony Sprzedawcy. W przypadku Przedsprzedaży ostateczny kształt zamawianego Produktu może ulec zmianie,
- Umowa: umowa sprzedaży, a także umowa o dostarczenie treści cyfrowych, umowa o świadczenie usług lub inna umowa dotycząca Produktu zawierana przez Klienta i Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu,
- Konto: konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu oraz zasady i tryb zawierania Umów z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
- W ramach Sklepu Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia dotyczącego:
- Materiałów cyfrowych,
- Materiałów fizycznych.
- Umowa pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem może być zawarta wyłącznie w języku polskim.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
§ 3. KONTAKT ZE SKLEPEM
- Adres Sprzedawcy: os. Bolesława Śmiałego 38/26, 60-682 Poznań.
- Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@pandateam.pl.
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48 534 897 105.
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy dla działalności gospodarczej: 24 1140 2004 0000 3402 8403 6784 (mBank).
§ 4. WYMAGANIA TECHNICZNE
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, jak i samego korzystania z Materiałów cyfrowych, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Google Chrome, Firefox, Safari itd.,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies.
§ 5. ZAKŁADANIE KONTA W SKLEPIE
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić formularz rejestracyjny. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko oraz adres e-mail.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w formularzu rejestracyjnym.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
§ 6. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
- Do złożenia Zamówienia nie jest wymagane posiadanie indywidualnego konta w Sklepie. Oznacza to, że Zamówienie może złożyć zarówno gość, jak i zarejestrowany wcześniej użytkownik.
- Konto w Sklepie można utworzyć również w trakcie procesu składania Zamówienia.
- Złożenie Zamówienia następuje poprzez:
- wybranie jednego lub kilku Produktów dostępnych w Sklepie,
- kliknięcie opcji „Dodaj do koszyka”,
- w zakładce „Strona koszyka” wybranie pola „Przejdź do kasy”,
- wypełnienie formularza na stronie Zamówienia. Uzupełnienie pól zaznaczonych gwiazdką jest niezbędne, aby Klient w sposób skuteczny złożył Zamówienie,
- zaznaczenia przycisku „Zamawiam i płacę” oraz potwierdzenie Zamówienia, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
- wybranie jednego z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić Zamówienie.
- Klient jest zobowiązany do uiszczenia ceny w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia.
- Z chwilą uiszczenia ceny dochodzi do zawarcia Umowy pomiędzy Sprzedającym, a Klientem.
- Klient, w trakcie składania Zamówienia, zobowiązany jest podać swoje prawdziwe i aktualne dane osobowe. Sprzedawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta nieprawdziwych lub nieaktualnych danych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji Zamówienia, w sytuacji, gdy wskazane przez Klienta dane budzą uzasadnioną wątpliwość co do ich poprawności. W takim przypadku Sprzedawca podejmie próbę skontaktowania się z Klientem celem zweryfikowania wskazanych przez niego danych osobowych.
- Sprzedawca nie stosuje procedury indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
§ 7. OFEROWANE METODY PŁATNOŚCI
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
- Płatności elektroniczne (Tpay, PayPal),
- Płatność kartą płatniczą (Tpay, PayPal).
- Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.
- Realizacja Zamówienia obejmującego:
- Materiały cyfrowe następuje poprzez przesłanie ich Klientowi na pocztę elektroniczną, wskazaną w trakcie składania Zamówienia,
- Indywidualne konsultacje następuje poprzez umożliwienie Klientowi lub wyznaczonej przez niego osobie możliwości uczestnictwa w danym wydarzeniu,
- Materiały fizyczne następuje poprzez wysłanie ich Klientowi na wskazany przez niego w trakcie składania Zamówienia adres dostawy.
- Niewzięcie udziału w Indywidualnych konsultacjach, za wyjątkiem sytuacji wskazanej w § 11 Regulaminu, nie uprawnia Klienta do ubiegania się od Sprzedawcy zwrotu ceny za ten Produkt.
- W odniesieniu do Produktów, dostępnych w Przedsprzedaży, czas realizacji Zamówienia określony jest każdorazowo na indywidualnej stronie Produktu. Przy czym Sprzedawca zastrzega, że powyższa data może ulec zmianie.
§ 9. PROMOCJE I KODT RABATOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmieniania warunków handlowych dostępnych w Sklepie Produktów wedle swojego uznania. Przy czym nie ma to wpływu na już złożone Zamówienia.
- W Sklepie prowadzone są promocje, polegające na obniżeniu ceny za Produkt. W takim przypadku oprócz ceny za Produkt Sprzedawca publikuje również informację o najniższej cenie tego Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem promocji (obniżki). Jeśli dany Produkt jest oferowanym w Sklepie przez okres krótszy niż 30 dni, wówczas w przypadki promocji, publikowana jest cena od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu w Sklepie.
- W trakcie procesu składania Zamówienia Klient ma możliwość podania kodu rabatowego, powodującego odpowiednie zmniejszenie ceny.
§ 10. OPINIE
Sprzedawca. w prowadzonym przez siebie Sklepie, nie publikuje opinii na temat oferowanych Produktów.
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Produkty bez wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, będącego Konsumentem jeżeli Produkt jest niezgodny z umową.
- Klient może złożyć reklamacje dotyczącą zakupionego przez siebie Produktu.
- Reklamacje składa się w formie elektronicznej na adres e-mail: sklep@pandateam.pl lub drogą tradycyjną na następujące dane adresowe Bolesława Śmiałego 38/26, 60-682 Poznań.
- Jeśli Produkt jest niezgodny z umową, wówczas Klient, będący Konsumentem, może skorzystać zuprawnień wynikających z ustawy o prawach konsumenta, opisanych w szczególności w rozdziale 5a. Ten akt prawny określa podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, będącego Konsumentem, w razie braku zgodności Produktu z umową. Odpowiedzialność ta trwa przez 2 lata od dnia dostarczenia Produktu Konsumentowi.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane identyfikacyjne Klienta, podane na etapie składania Zamówienia, a także opis problemu.
- Sprzedawca, w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, zobowiązuje się ustosunkować do zgłoszenia reklamacyjnego.
- Przesyłka reklamacyjnaMateriałów fizycznych Konsumenta odbywa się na koszt Sprzedawcy.
- Klient, będący Konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.
- Odstąpienie od umowy następuje poprzez wysłanie przez Klienta do Sprzedawcy e-maila lub pisma tradycyjną drogą pocztową, na następujące dane: skleop@pandateam.pl lub os. Bolesława Śmiałego 28/26, 60-682 Poznań.
- Dla skuteczności oświadczenia, Klient nie musi korzystać z żadnego wzoru, wystarczy, że wyraźnie wskaże, że chce odstąpić od umowy. Przy czym Sprzedawca udostępnia następujący wzór oświadczenia dla skutków odstąpienia od umowy: “Odstępuję od umowy zawartej ze Sprzedawcą dnia [***] r., a dotyczącej następującego produktu [***].”W wiadomości do Sprzedawcy Klient powinien zawrzeć dane, pozwalające na jego prawidłową identyfikację (imię, nazwisko oraz adres).
- Prawo do odstąpienia od umowy wygasa wraz z upływem 14 dni, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
- Klient odsyła Sprzedawcy Produkt niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zawiadomienia Sprzedawcy o odstąpieniu od Umowy, w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W razie odstąpienia od Umowy zwrot Produktu następuje na koszt Sprzedawcy.
- Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności – w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku ze zwrotem środków pieniężnych. Sprzedawca zwraca Klientowi koszt całej zapłaconej przez niego kwoty (cena Produktu oraz kosztu wysyłki do Klienta jeżeli Klient za nią płacił), nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- W terminie 14 dni od zawarcia umowy Klient ma również prawo odstąpić od umowy o dostarczenie Materiałów cyfrowych – tj. Materiałów elektronicznych lub Indywidualnychkonsultacji. Klient traci jednak powyższe uprawnienie, jeśli przed udostępnieniem Materiałów elektronicznych lub Indywidualnych konsultacji wyraził zgodę na ich dostarczenie przed upływem terminu na odstąpienie od umowy.
- Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się wyłącznie do Umów zawartych pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem.
§ 13. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów, mogących wyniknąć z tytułu umów realizowanych w związku z funkcjonowaniem Sklepu, na drodze postępowania mediacyjnego. Każdorazowo szczegóły takiego postępowania zostaną określone przez zainteresowane Strony.
- Klient, będący Konsumentem, ma prawo do skorzystania jednego z następujących sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
- zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego do inspektora Inspekcji Handlowej,
- zwrócenia się z wnioskiem o udzielenie pomocy prawnej przez powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument znajdzie pod następującym linkiem: https://polubowne.uokik.gov.pl.
- Ponadto Konsument może skorzystać z platformy ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Szczegółowe informacje na temat opisywanej platformy dostępne są pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.
§ 14. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I PLIKI COOKIES
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zostały opisane w polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://pandateam.pl/polityka-prywatnosci/.
§ 15. PRAWO WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
- Sprzedawca poucza niniejszym Klienta, że Materiały cyfrowe dostępne w Sklepie stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy
- Sprzedawca poucza niniejszym Klienta, że dalsze rozpowszechnianie Materiałów cyfrowych przez Klienta bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do Materiałów cyfrowych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian lub uzupełnień w Regulaminie.
- Nowelizacje Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich publikacji w Sklepie.
- Do umów zawartych przez aktualizacją Regulaminu stosuje się wersje Regulaminu obowiązującą w chwili składania Zamówienia.
Data wejścia w życie Regulaminu: 15.03.2024 r.